nelikskolingas.lt
  • Pradinis
  • Kodėl Skolinamės?
    • Priežastys Jūsų vartojimo kreditui
    • Svarbiausios vartotojo teisės
  • Ką skolinamės?
    • Kreditų ir paskolų tipai
    • Lietuvos greitųjų kreditų tiekėjai
  • Kodėl grąžiname laiku?
    • Vartojimo kreditų rizikos
    • 5 patarimai, kaip skolintis atsakingai
  • Klauskite eksperto
  • Patarimai
    • 5 patarimai, kaip į savo gyvenimą pritraukti daugiau pinigų
    • E-saugumo patarimai imantiems vartojimo kreditus
    • Psichologo patarimai tiems, kas pastoviai neatsakingai skolinasi
    • Kaip išmokti taupyti savo pinigus
    • Kodėl verta sekti savo išlaidas?
  • Sėkmės istorijos
    • Vartotojai ieško lankstumo ir apdovanojimų už lojalumą
    • „SMScredit.lt“ vartotoja: vartojimo kreditus kompromituoja neatsakingi žmonės
  • D.U.K.
    • Kokiais būdais galima kreiptis dėl kredito?
    • Ar vienu metu galima turėti keletą SMScredit.lt arba Vivus.lt kreditų?
    • Ar galima registruotis kreidito įmonės svetainėje, naudojantis kito žmogaus banko sąskaita?
    • Kokio dydžio kreditą galima imti?
    • Per kiek laiko kreditas pervedamas į vartotojo banko sąskaitą?
    • Kokios yra sąlygos norintiems gauti kreditą iš SMScredit.lt ir Vivus.lt?
    • Ar norėdamas(-a) gauti kreditą, gavėjas turi įkeisti turtą arba turėti laiduotoją?

nelikskolingas.lt

  • Pradinis
  • Kodėl Skolinamės?
    • Priežastys Jūsų vartojimo kreditui
    • Svarbiausios vartotojo teisės
  • Ką skolinamės?
    • Kreditų ir paskolų tipai
    • Lietuvos greitųjų kreditų tiekėjai
  • Kodėl grąžiname laiku?
    • Vartojimo kreditų rizikos
    • 5 patarimai, kaip skolintis atsakingai
  • Klauskite eksperto
  • Patarimai
    • 5 patarimai, kaip į savo gyvenimą pritraukti daugiau pinigų
    • E-saugumo patarimai imantiems vartojimo kreditus
    • Psichologo patarimai tiems, kas pastoviai neatsakingai skolinasi
    • Kaip išmokti taupyti savo pinigus
    • Kodėl verta sekti savo išlaidas?
  • Sėkmės istorijos
    • Vartotojai ieško lankstumo ir apdovanojimų už lojalumą
    • „SMScredit.lt“ vartotoja: vartojimo kreditus kompromituoja neatsakingi žmonės
  • D.U.K.
    • Kokiais būdais galima kreiptis dėl kredito?
    • Ar vienu metu galima turėti keletą SMScredit.lt arba Vivus.lt kreditų?
    • Ar galima registruotis kreidito įmonės svetainėje, naudojantis kito žmogaus banko sąskaita?
    • Kokio dydžio kreditą galima imti?
    • Per kiek laiko kreditas pervedamas į vartotojo banko sąskaitą?
    • Kokios yra sąlygos norintiems gauti kreditą iš SMScredit.lt ir Vivus.lt?
    • Ar norėdamas(-a) gauti kreditą, gavėjas turi įkeisti turtą arba turėti laiduotoją?

Vartotojai ieško lankstumo ir apdovanojimų už lojalumą

Vartotojai itin palankiai vertina jiems teikiamų paslaugų kokybe, bet norėtų, kad jos būtų dar lankstesnės ir pritaikytos jų individualiems poreikiams. Tokias tendencijas išryškino vartojimo kreditų prekės ženklo „Vivus.lt“ birželį atlikta klientų apklausa. Jos duomenys rodo, kad skolinantis esminiais faktoriais tampa sumos pervedimo greitis, palūkanos ir gražinimo terminai.

Norėtų daugiau lankstumo

Apklausos rezultatai parodė, kad absoliuti dauguma respondentų liko patenkinti vartojimo kreditų bendrovės paslaugomis. Net 85,21 proc. jas įvertino puikiai arba labai gerai. Savo patirtį kaip blogą arba labai blogą įvardino tik 2,59 proc.

Paprašyti pasiūlyti būdų, kurie padėtų dar labiau patobulinti „Vivus.lt“ paslaugų kokybę, didžioji dalis apklaustųjų dėmesį atkreipė į sprendimus, galinčius suteikti joms daugiau lankstumo. Klientai pageidautų turėti galimybę lengviau pakeisti įmokos mokėjimo datą,  o skambučio, raginančio ją atlikti, sulaukti uždelsus nebe tris, bet penkias dienas.

 Lojalumo programos – laukiama inovacija

Apklausa taip pat atskleidė, jog „Vivus.lt“ vartotojai išsiskiria savo lojalumu. Net 76,93 proc. respondentų teigia, jog prireikus vartojimo kredito paslaugų, jie vėl rinktųsi šį prekės ženklą. Tik 5,94 proc. teigė tokiu atveju ieškosiantys alternatyvių sprendimų.

Nieko keisto, kad apklausos dalyviai kaip vieną iš pageidaujamų paslaugos tobulinimo elementų išskiria lojalumo programas nuolatiniams vartotojams. Pageidaujama, kad vartojimo kreditai jiems būtų suteikiami ilgesniam laikotarpiui ir palankesnėmis sąlygomis.

Atsižvelgdama į šiuos pasiūlymus, „Vivus.lt“ jau pristatė pirmuosius savo paslaugų paketo pokyčius. Maksimali suteikiamo vartojimo kredito suma padidinta iki 5000 eurų, o jo gražinimo terminas pratęstas iki 48 mėnesių. Bendrovė sumažino ir savo metines palūkanų normas.

Patogesnė vartojimo paskyra

Apklausti „Vivus.lt“ klientai kaip pagrindinius kriterijus, kuriais vadovaudamiesi jie renkasi ir vertina paslaugos tiekėjus, dažniausiai išskiria laikotarpį, per kurį gaunami pinigai (56,32 proc.), palūkanų normas (53,98 proc.) ir prieš tai buvusių patirčių kokybę (40,33 proc.).

Anot respondentų pastarąją dar labiau pagerintų patobulinta vartotojo paskyra. „Vivus.lt“ klientai sveikintų specialios aplikacijos sukūrimą, patogios sąsajos su banku atsiradimą bei aktualios informacijos apie patrauklius pasiūlymus pateikimą tiesiai kliento profilyje.

Vartotojai ieško lankstumo ir apdovanojimų už lojalumą was last modified: rugpjūčio 3rd, 2017 by Domas Ruseckas

Iniciatoriai

smslogo

 

vivuslogo

Kontaktai

mail info@nelikskolingas.lt

smslogovivuslogo

© 2016 UAB "Credit Service". Visos teisės saugomos įstatymų.


Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Gerai“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Gerai Daugiau informacijos
Privatumo politika