Vartotojai itin palankiai vertina jiems teikiamų paslaugų kokybe, bet norėtų, kad jos būtų dar lankstesnės ir pritaikytos jų individualiems poreikiams. Tokias tendencijas išryškino vartojimo kreditų prekės ženklo „Vivus.lt“ birželį atlikta klientų apklausa. Jos duomenys rodo, kad skolinantis esminiais faktoriais tampa sumos pervedimo greitis, palūkanos ir gražinimo terminai.
Norėtų daugiau lankstumo
Apklausos rezultatai parodė, kad absoliuti dauguma respondentų liko patenkinti vartojimo kreditų bendrovės paslaugomis. Net 85,21 proc. jas įvertino puikiai arba labai gerai. Savo patirtį kaip blogą arba labai blogą įvardino tik 2,59 proc.
Paprašyti pasiūlyti būdų, kurie padėtų dar labiau patobulinti „Vivus.lt“ paslaugų kokybę, didžioji dalis apklaustųjų dėmesį atkreipė į sprendimus, galinčius suteikti joms daugiau lankstumo. Klientai pageidautų turėti galimybę lengviau pakeisti įmokos mokėjimo datą, o skambučio, raginančio ją atlikti, sulaukti uždelsus nebe tris, bet penkias dienas.
Lojalumo programos – laukiama inovacija
Apklausa taip pat atskleidė, jog „Vivus.lt“ vartotojai išsiskiria savo lojalumu. Net 76,93 proc. respondentų teigia, jog prireikus vartojimo kredito paslaugų, jie vėl rinktųsi šį prekės ženklą. Tik 5,94 proc. teigė tokiu atveju ieškosiantys alternatyvių sprendimų.
Nieko keisto, kad apklausos dalyviai kaip vieną iš pageidaujamų paslaugos tobulinimo elementų išskiria lojalumo programas nuolatiniams vartotojams. Pageidaujama, kad vartojimo kreditai jiems būtų suteikiami ilgesniam laikotarpiui ir palankesnėmis sąlygomis.
Atsižvelgdama į šiuos pasiūlymus, „Vivus.lt“ jau pristatė pirmuosius savo paslaugų paketo pokyčius. Maksimali suteikiamo vartojimo kredito suma padidinta iki 5000 eurų, o jo gražinimo terminas pratęstas iki 48 mėnesių. Bendrovė sumažino ir savo metines palūkanų normas.
Patogesnė vartojimo paskyra
Apklausti „Vivus.lt“ klientai kaip pagrindinius kriterijus, kuriais vadovaudamiesi jie renkasi ir vertina paslaugos tiekėjus, dažniausiai išskiria laikotarpį, per kurį gaunami pinigai (56,32 proc.), palūkanų normas (53,98 proc.) ir prieš tai buvusių patirčių kokybę (40,33 proc.).
Anot respondentų pastarąją dar labiau pagerintų patobulinta vartotojo paskyra. „Vivus.lt“ klientai sveikintų specialios aplikacijos sukūrimą, patogios sąsajos su banku atsiradimą bei aktualios informacijos apie patrauklius pasiūlymus pateikimą tiesiai kliento profilyje.